torsdag 7 juli 2011

Resan har börjat!

Hej!
Jag har gått emot mina principer och nu startat en blogg. Här kommer jag samla tankar, ideer och önskningar kring mitt bröllop i slutet av sommaren 2012. Jag har en underbar fästman som kommer vara ett underbart stöd i bröllopsplanering, men vi har lite olika intresse för det och därför har jag förhoppningen att denna sida kommer att vara ett ställe där jag kan vara när han inte vill höra mig tjata om det ena och det andra.

Jag kommer försöka skriva om det mesta jag engagerar min hjärna i vad det gäller bröllop. Om Du läser får du gärna ge förslag och ideer. Alla kommerntarer är välkomna:)

Bröllopet kommer stå i Karlskrona den 18 augusti 2012 och ca 85 gäster ska få inbjudan, så ser planen ut.
Någon kanske är på väg mot samma stora dag som jag?Jag hoppas att vi ska kunna stötta och tipsa varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar