måndag 18 juli 2011

Nu har jag kastat mig utför stupet....

...och beställt grejer från internet!Jag är ofta skeptisk till det, dels för att det inte alls verkar vara så himla billigt som alla säger på grund av frakten och dels för att man faktiskt inte kan känna på produkterna. Idag satt jag i soffan och shoppade fotoalbum och mönstrade papper. Jag har även lagt beställning på organzaband tidigare, men det kommer dröja innan jag får dem så det känns inte riktigt som det räknas. Det betyder att idag var det första gången för internetshopping i soffan:) Känns ändå lite farligt för det är ju hur lätt som helst att bara slänga iväg massa pengar!!

Jag har även varit i en riktig affär och köpt några papper jag ska testa innan jag köper till alla inbjudningskorten. Köpte också lite guldigt papper med klister på baksidan, för det var det enda riktigt glansiga guldiga som fanns, men det var fint iaf. Vad tror ni om vitt, orange och grön med ett litet inslag av guld på inbjudningskorten? Ska lägga upp bild när jag har ett färdigpysslat testexemplar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar