onsdag 27 juli 2011

Paket!

Äntligen paket!! Har hämtat ut paket med papper och fotoalbum. Så kul när man får saker hemskickat! När jag hade öppnat såg jag att jag dessutom hade fått en liten bonusgåva. Uppskattas!
Jag hade tänkt att använda vissa papper till bröllopsrelaterade dekorationer osv och andra till vanliga saker som jag pysslar med själv. Funderar på att ha det orange-vita pappret (ytterst) som framsida på några av fotoalbumen som kommer ha anknytning till bröllopet som går i vit-grön-orange.Vad tror ni om det?

 Sedan album. Jag beställde ett med pastfickor i som jag tänkte ha lite mer för mig själv och ett annat litet album som jag beställde dels för att det var litet, vitt i rätt storlek och dels för att jag ville se hur ett dragspelsalbum fungerade. Ska försöka dekorera dessa i samma stil så att man vill ta fram dem ofta sedan när det väl sitter bilder i.

Detoxen fortsätter...inget kaffe idag heller, men betydligt mindre huvudvärk. Dock har jag svårt att bli mätt av maten jag äter. Jag borde kanske egentligen göra "bättre" mat, men det är ju hur som helst ofta in

så mkt fett i och det är ofta fett jag blir mätt av, inte äpplen..Får väl hålla ut några dagar till. Snart har jag en mogen avokado i köksfönstret också, ska bli gott!!Tips på god detoxmat mottages gärna!
Nu blir det kvällspromenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar