söndag 10 juli 2011

Organzaband-check!

Japp, då har jag beställt de första små detaljerna till bröllopet! Känns bra, spännande och i god tid. Organzaband beställde jag från www.caraga-butik.se och sedan beställde jag även brads från pyhobby. Detextra se känns bra att saker börjar falla på plats, lite i taget, men jag antar att jag inte riktigt anar hur mycket som faktiskt är kvar och som man inte ens kan göra förrän i slutet.

Mitt projekt just nu är inbjudningskort och det är dessa jag ska använda brads och band till, men jag undrar hur många extra man bör beställa material till? Jag ska skicka 45 kort ca, räcker det då att göra 50?jag tror jag satsar på det och köper till lite extra senare i så fall.

Budgeten håller vi än så länge, till och med 400 billigare än väntat hittills. Som två studenter så är det uppskattat! Imorgon efter jobbet ska jag till biblan och se om jag kan hitta några intressanta böcker om inbjudningar och andra bröllopsideer:) Efter det blir det mys med kompis! Ska bli trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar