tisdag 12 juli 2011

Första Leveransen!

Idag ramlade det in två kuvert genom vårt brevinkast varav ett med handskriven adress. Trevligt, tänkte jag, en kompis som tänkte muntra upp mig lite:) Men, när jag öppnade det så var det fullt med brads som jag beställde inför tillverkningen av inbjudningskort med mera. Kul!! Det känns som att man är påväg nu!

Efter misslyckade skorpor och en långpromenad åkte jag till stan för att träffa en vän. Hon hade lovat att vara smakråd vid val av papper. Vågar inte köpa några innan en tjej har godkänt:) Jag blev godkänd så nu kommer snart en investering i papper ske. Det känns ändå skönt att sprida ut sina utgifter så mycket som möjligt så att man inte får en chock när allt kommer på en gång. Vad kan man mer köpa i  förväg?

Ps. Om det är någon som har bra recept på kardemummaskorpor utan vetemjöl så dela gärna med er!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar