lördag 16 juli 2011

Bröllopspyssel

Jag har på sistone läst mycket om gåvor till gästerna. Jag vill gärna ge de som kommer och förgyller vår dag en alldeles speciell gåva!Men vad?! Det finns ju så mycket att välja på..
Det som har snurrat i huvudet är choklad, marshmallows och frön att så.

Bilder från Marthastewartweddings


Sedan, när man väl valt vad man ska ge så måste man välja hur man ska slå in det. Ask, påse, strut eller någon annan variant. En variant som jag tyckte var fin var denna blomman. Det ser väldigt festligt ut tycker jag, men det ska ju också passa in med färg, tema och såklart ska det man vill ge bort gå att slå in.
Jag vill gärna pyssla själv så jag tänkte göra askar eller vad det nu blir själv med lite hjälp från typ youtube eller ngt liknande. Hittade faktiskt en ganska bra och fin femkantig ask som man kan vika utan allt för stor ansträngning  http://www.youtube.com/watch?v=uoFTcjVzI7k&feature=relmfu.

I det stadie jag befinner mig i nu går det ju ut på att hitta mycket inspiration, men jag hoppas att jag snart kan börja lägga upp bilder på mina egna kreationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar