fredag 15 juli 2011

Orange!

Orange är färgen för bröllopet! Det kommer även kombineras för vitt och grönt. Denna bilden ger mig mycket inspiration och framförallt tårtan längst ner i högra hörnet. Hoppas den är lika god som den ser ut!En sån vill jag ha!

På nästa bild har jag fallit för brudbuketten och för bordsdekorationen längst upp till vänster.Jag tycker det är trevligt med lite frukter och natur i dekorationer med mera. Levande blommor är SÅ fint och så kan man ju dekorera med apelsiner, kumquat(eller vad det heter), pumpa och kanske blanda upp lite med citroner eller lime. Jag hoppas att mammas liljor hemma kommer blomma lagom till bröllopet i augusti nästa år. Jag har för mig att de brukar blomma på hösten någon gång. Ska hem lite i mitten av aug så jag får se då. Ska också försöka hitta på vad jag kan förbereda i förväg. Kanske lite ideer till gåvor till gästerna. Jag vill gärna göra ngt själv. Kanske blir lite filosoferat kring det imorgon:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar