torsdag 7 juli 2011

Gårdagens upptäckt!

En förutsättning för ett bröllop är ju att man bjuder in de gäster som man vill ska vara med att förgylla dagen. Till detta krävs inbjudningskort! Det är en av de saker som jag känner lite extra för. Jag vill ha ett veckert inbjudningskort och matchande trycksaker! Jag vill göra inbjudningar och trycksaker själv eftersom jag gillar att sitta och pyssla, speciellt när jag ser att det jag gör kommer vara en del av mitt kommande bröllop:)

Igår gick jag och min blivande man på stan för att känna och ta lite på olika papper. Jag har tidigare kollat runt på nätet, men igår hittade vi in-ex färg!! http://www.in-exfarg.se/. I butiken hittade vi allt vi letade efter till bra priser! Nu känner jag mig förhoppningsfull inför uppgiften med inbjudningskort! Jag lägger upp bilder när kortet är klart. Färgerna kommer gå i vitt, grönt och orange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar