torsdag 19 januari 2012

Chokladhjärtan!!

Hejsan!!
Igår hade jag en riktigt dip...det verkar som att det inte alls får plats så många gäster i festlokalen om allt annat ska få plats. Så ja, det blir kanske till att stryka några från listan vilket kändes väldigt tråkigt!! Jag vet inte om det löser sig, kanske kanske inte. Inget stämde, inte måtten på lokalen, inte något..allt var fel..

Idag däremot har vi gjort ett förslag på en lösning så det verkar lite ljusare, men det bästa:
Vi har hittat de chokladhjärtanen vi ville ha!!!Till inte alls ett dyrt pris! 39kr/28st!! Min blivande fick en förpackning med röda hjärtan (chklad:)) senast han var på blodcentralen och de var SÅ goda! Rekommenderar dem varmt, mycket varmt. Det är dessutom rättvisemärt choklad.
Jag sökte webbutiker via www.housefairtrade.se och där fanns många återförsäljare. Jag valde fiorina:)

Vi tänkte använda dessa som dekoration på tårtbordet eller kanske på dessertbuffebordet alternativt som bordsdekoration, men troligtvis inte det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar