söndag 22 januari 2012

Spännande söndag!

Idag ska jag bli överraskad:) Fästmannen ska ta med mig någonstans ikväll runt halv åtta, jag behöver inte äta innan, jag ska vara finklädd (gärna kjol eller klänning) och jag ska ta med legitimation. Jag har en gissning  men jag ska inte avslöja:)

Huvudvärken vill inte släppa..tror kanske jag ska ta ett piller i alla fall och sen ringa doktorn på måndag. VIll ju inte ha ont i huvudet hela tiden..

Det är SÅ mycket prat här hemma nu om bröllopsresa. Förslaget som vi har som vi håller på att kolla upp är:

Sverige-Singapore-Kuala Lumpur-Penang Island-Langkawi- Koh Lipe-
Vårt problem är hur vi ska ta oss tillbaka till Sverige sen..boka från singapore och åka hela vägen tillbaka eller åka hem från en annan flygplats...?
Någon som varit i denna regionen som har tips??Vi är tacksamma för all hjälp!
Nu ska jag ta en tablett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar