tisdag 17 januari 2012

Brudbukett!!

Åh! Jag har hittat en FIN brudbukett och jag har kontaktat den blomsterhandeln jag tidigare pratat med och de sa att de kunde göra en liknande för ca 1000kr! Perfekt! Fast det är klart att jag inte skulle säga nej till några hundralappar mindre. Denna buketten är vit, men jag vill ha allra mest orange om någon missat det:)!
Jag tycker SÅÅÅ mkt om att det är brudslöja, dahlia och murgröna i. Rosor också! Detta är verkligen en fullträff i min fantasi!Mmm..
Så, matchande corsage..det skulle kunna bli:


Tja..det får nog vara nog för idag. Jag hoppas hoppas verkligen att det blir ett bra år för dahlian i år! Hoppas gärna med mig:) Jag blev också positivt överraskad när de sa i affären att ca 10 dahlior kostar max 40 kr om man köper en bunt. Perfekt ju! Inte alls så dyrt som jag trodde. Hade ändå räknat med ca 20kr/styck..så det är väldigt bra för budgeten och därmed bra för bröllopsresan:)

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har och vilken toppenfin bukett. Jag som älskar vitt och grönt tycker att den är perfekt som den är, men orange blir nog också riktigt fint! :)

    SvaraRadera