onsdag 18 april 2012

Gästbok på gång

När vi var hemma hos mina blivande svärföräldrar hittade vi en gammal bok som låg i ett rum där, helt oanvänd. Vi frågade lite snällt om vi kunde få använda den till bröllopet och det fick vi!
Såhär ser den ut på utsidan:
Det har även lagts till våra namn och datum lite halvfint:) Problemet jag har med det är att det står gäst bok inte gästbok som det heter. Hoppas man inte stör sig för mycket på det mellanrummet..

Inuti gästboken vet jag inte riktigt hur jag vill organisera det. Vi har ju  tänkt ta bilder på gästerna i grupper större än 1 helst. Många har ju kanske 5-6 per foto vilket jag kanske tycker är lite för mycket.
Jag har tänkt att man kunde göra något i stil med dethär:
Problemet kommer bli att alla kanske inte vill skriva en personlig hälsning utan föredrar att bara skriva sitt namn. Samtidigt finns det möjlighet att skriva något personligt som bara blir synligt för brudparet. Det är ju såklart också tråkigt att man inte kan se vad folk skriver. Vi hade tänkt i så fall att ha ett foto på två personer på en sida och två kuvert där man först skriver sitt namn utanpå kuvertet och sedan lägger (frivilligt) en personlig hälsning inuti.

Vi får se hur det blir till slut:) Uppdateringar om gästboken kommer såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar