söndag 15 april 2012

Anmälningar och bordsplacering

Nu när anmälningarna samlas och droppar in så har jag börjat tänka på bordsplacering. Man vill ju att alla ska ha roligt, men samtidigt är det ju tråkigt med en förutsägbar placering och att gästerna inte ser ett ända nytt ansikte vid sitt bord.

Jag har kollat lite på bröllopguidens bordsplaceringsverktyg, någon som vet andra bra mallar? Hur har ni gjort? Mottager gärna åsikter och erfarenheter!

Detta är också sista dagen på mitt påsklov vilket känns lite tråkigt, men samtidigt så är det väl bra att tiden går framåt. Det enda stora jobbiga nu är sommarjobb. Jag vill helst inte sluta plugga och börja jobba någonsin, men när jag tagit civilingenjörsexamen så ser jag i alla fall en fördel som just nu känns värd att börja jobba för- man behöver inte söka sommarjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar