söndag 22 april 2012

Förkyld!

Trodde att jag skulle klara mig när jag inte blivit smittad av sambon på  tre dagar, men jag trodde fel...

Innan jag blev sjuk så hann jag med att börja med att vika kuvert till gästboken. Det blev 2 olika färger: orange och gräddvit. Tror det kan bli ganska fint:) Det känns lite ibland som att jag får pyssla lite i smyg för att alla runt omkring inte ska tycka att jag gör det alldeles för jobbigt för mig, men de förstår ju inte att jag tycker det är kul!

Jag hann även fynda lite på 2nd hand: 2 glasgräddkannor till bröllopet, en grön glasvas och en bricka. Fina!

Provade några olika orangea skor idag...SÅ svårt att bestämma om jag ska lägga pengar på det..kanske om jag hittar de perfekta skorna som man även kan använda i andra sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar