tisdag 28 februari 2012

Planer på is

Veckan innan tentaveckan...då kommer det mesta i andra hand fast det är också nu man får som mest lust att göra andra grejer! Konstigt att man är sån.

Jag har också upptäckt att jag börjar bli lite trött på det jag gör. I vanliga fall gör man ju allt i treårsperioder efter skolans rymt, men nu är jag på fjärde skolåret och allt börjar kännas tråkigt och jag är inte motiverad. Jag ska försöka att lägga energin på bröllopet istället. Det har jag inte tröttnat på!

Vi har ni skickat listor till våra föräldrar så de är beredda på att ta emot anmälningar. Vi kollar även lite bröllopsresa men det verkar som att det hotellet jag vill bo på är fullbokat..eller kanske de släpper fler rum så småningom..

Matträff är typ inbokad 1 april och då ska vi provsmaka det som vi tänkt äta på den stora dagen.

Jag bara radar upp massa grejer här nu, men en sak som jag och killen behöver hjälp med är gästbeskrivningar!!Vi vill ha något kul som kommer igen i alla beskrivningar, men något lite klurigt..så vi klurar vidare..
Nu ska jag sova så hjärnan är pigg tills imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar