onsdag 1 februari 2012

Material till inbjudningskort

I måndags ordnade jag med det sista inför söndag då jag och mina brudvänner och vänner ska börja med att vika, måla, klistra och klippa ihop inbjudningskorten. Ska bli roligt:) Jag har tidigare skrivit ut texten jag på papperna så det är i alla fall klart. Har några saker kvar att skriva ut också. Vår lilla bröllopssymbol och lite informationslappar.

Det jag köpte i måndags var i alla fall etiketter till att skriva adresser på. Jag kommer ju ha ett genomskinligt ra pkuvert så jag kommer klistra på lappar med adresser och frimärken. Jag köpte också mer glansigt guldpapper och tur var väl det för de sa i affären att företaget som levererade det pappret hade gått i konkurs..inhandlade även en svart vattenfast penna.

Ja, det var väl det..jag ska gå till skolan nu. VÅgar inte cykla i ishalkan så det tar lite längre tid, men det är rätt skönt att gå ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar