torsdag 3 november 2011

Ring till vänster ringfinger

En ring i rött guld med någon form av diamantformation är det jag vill ha. Har senare utökat till att det även kan ingå vitt guld. Slutsatsen är att det finns MÅNGA ringar att välja bland! Har tidigare lagt upp en bild här om jag inte minns fel, men nu har jag även hittat en annan favorit:
Jag trodde först inte att det skulle kännas bra med ringar som inte hade helt "slät" kant, men jag gick in i butiken och testade denna och den satt ju jättebra! Så just nu är det denna ringen det lutar åt. Behöver ju inte bestämma mig nu, men det var visst någon slags rea på denna fram till jul eller nyår eller något liknande så jag kanske ska slå till:)
Funderar även på dessa:

Jag tycker att de också verkar enkla och fina. Jag vill inte ha en ring som hela tiden är ivägen eller som man är för rädd om. Jag kan ju inte heller ha en för "kantig" ring eftersom min förlovningsring är rundad, eller kan man det? Någon som har det så? Isf tänker jag att man får byta ut förlovningsringen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar