söndag 13 november 2011

Mardrömmar

Jag antar att det inte bara är jag som drömmer hemska drömmar om vad som kommer att hända på en stora bröllopsdagen!?
Inatt började det med att jag upptäckte, på bröllopsdagen, att min klänning inte hade kommit...just lagom att komma på det sådär 3 timmar innan vigseln.. Sen hade klänningen ändå kommit, men den var för kort. Det fanns inget att göra så jag fick ha en 5 cm för kort brudklänning.
Nästa problem, som jag faktiskt har dröm om flera gånger är fotografen. Jag ska (i verkligheten) be en släkting, men har inte gjort det än så det är kanske därför jag är rädd för att glömma bort det. Jag kommer på EFTER kyrkan att vi glömt fixa fotograf..denna natten löste det sig för släktingen hade med sig sin bästa kamera som tur var.
Jag har även drömt innan att musiken var KATASTROF, att folk lämnar kyrkan under vigseln och inte diskret utan lämnar kyrkan med packning och allt. I slutet av den drömmer vände jag mig själv om, under utgångsmarchen, och skrek: "Håll käften" till de som spelade och till alla som babblade..ja, det resulterade i att farmor blev sur för att jag inte kunde uppföra mig..mamma&pappa var dessutom emot hela bröllopet från början..kan det bli värre??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar