onsdag 17 augusti 2011

Sommarlov

Sedan förra inlägget har jag slutat jobba, hjälpt till att rensa ut min pojkväns gamla släktings hus och börjat på en hemtenta. Det har inte funnits så mycket tid över till bröllop. Jag har förstås varit på ett bröllop- i lördags. Väldigt fint och roligt!
Jo, en sak till som jag måste berätta angående bröllop är att jag för första gången provade klänningar! I Malmö var jag och nu ska jag på måndag åka med min mamma och kompis till ateljé mb i Vinslöv. Det var roligt, men jag vet inte hur jag ska klara av att bestämma mig för någon klänning. Finns  ju hur mycket som helst! Helt säker är jag i alla fall på att jag vill ha en klänning med axelband. Jag provade bland annat denna:
Tyckte väldigt mycket om den så det lutar åt något liknande:)

Den hemtentan jag har börjat med nu är lite större än väntat..27 sidor text och dessutom tråkiga uppgifter.. Jaja, jag varvar skrivandet med bakning och fixning av endel av de gamla möblerna och grejerna som jag fick med mig från det gamla huset. Kommer uppdatera senare med bilder på resultatet av lite färg och lack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar