lördag 22 oktober 2011

Inbjudningskort

Allt material till inbjudningskorten har de senaste dagarna hittat hem till mig. Allt verkar bra:) Band, färg, papper, kuvert och andra småsaker. Det är dock ett problem jag inte riktigt har lyckats lösa än dock...jag tycker inte det passar ihop!! Vad gör man då? Jag vet inte om det är orange och grön som inte går ihop eller om det  är guldet som är ivägen..Försöker vara lite kreativ, men just nu så vet jag inte. Det som jag hade tänkt blir inte 100% bra, det är det enda jag vet.

Om det är någon som är på kreativt humör som läser detta så var inte rädda för att komma med förslag! Här kommer några bilder.
En sak som dock har varit en positiv överraskning är att det gick att skriva ut på skrivarna i skolan:) Resultatet blev såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar